Wymiana i zwrot zakupionych produktów

Jeśli kupując nasze produkty, nie do końca jesteś zadowolona, nie trafiłaś z rozmiarem lub zwyczajnie się rozmyśliłaś w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia możesz dokonać wymiany lub zwrotu nieużywanych, niewypranych, pełnowartościowych produktów.

Aby wymienić lub zwrócić produkt zapoznaj się z poniższą instrukcją:

Wymiana:

1. Możesz wymienić każdy zamówiony u nas produkt. Jeśli chcesz to zrobić skontaktuj się z nami mailowo na adres: biuro@mileobaby.pl w ciągu 14 dni od otrzymania zakupionych produktów

2. W mailu podaj nr zamówienia oraz napisz jakie produkty, chcesz wymienić oraz określ jaki produkt mamy wysłać w zamian. 

3. Spakuj produkty i wyślij na adres: 

 

MiLeo Baby - Karolina Keller-Madej
 
Golkowice 541
30-698 Golkowice

Nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem.

4. Po otrzymaniu i weryfikacji odesłanych produktów oraz opłaceniu kosztów wysyłki w ciągu 5 dni roboczych wyślemy Ci produkty na wymianę zgodnie z formą wysyłki wybraną przy pierwotnym zamówieniu. 

 

 

Zwrot:

1. Możesz zwrócić każdy zamówiony u nas produkt lub całe zamówienie (produkt pełnowartościowy, nieużywany, niewyprany). Jeśli chcesz to zrobić skontaktuj się z nami mailowo na adres: biuro@mileobaby.pl w ciągu 14 dni od otrzymania zakupionych produktów i poinformuj nas o chęci dokonania zwrotu. 
W mailu podaj nr zamówienia, którego zwrot dotyczy. 

2. W odpowiedzi zwrotnej otrzymasz potwierdzenie rozpoczęcia procedury zwrotu oraz formularz zwrotu, który należy wypełnić i odesłać wraz ze zwracanym towarem oraz oryginałem paragonu. Jeśli nie masz możliwości wydruku formularza wystarczy, że wypełnisz go i odeślesz do nas mailem. 

3. Spakuj produkty, paragon oraz formularz zwrotu i wyślij na adres:

MiLeo Baby - Karolina Keller-Madej
Golkowice 541
30-698 Golkowice

Paczkę ze zwracanymi produktami wysyłasz na własny koszt.

Nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem.

4. Po otrzymaniu i weryfikacji odesłanych produktów w ciągu 10 dni roboczych zwrócimy środki za zwrócone produkty zgodnie z formą płatności wybraną podczas składania zamówieniu. 

5. W przypadku zwrotu, otrzymacie zwrot środków wyłącznie za zwracane produkty (bez kosztu wysyłki). 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl