Jeśli kupując nasze produkty, nie do końca jesteś zadowolona, nie trafiłaś z rozmiarem lub zwyczajnie się rozmyśliłaś w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia możesz dokonać wymiany lub zwrotu nieużywanych, niewypranych, pełnowartościowych produktów.
Aby wymienić lub zwrócić produkt zapoznaj się z poniższą instrukcją:
Wymiana:
1. Możesz wymienić każdy zamówiony u nas produkt. Jeśli chcesz to zrobić skontaktuj się z nami mailowo na adres: biuro@mileobaby.pl w ciągu 14 dni od otrzymania zakupionych produktów.
2. W mailu podaj nr zamówienia oraz napisz jakie produkty, chcesz wymienić oraz określ jaki produkt mamy wysłać w zamian.
3. Spakuj produkty i wyślij na adres:
Nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem.
4. Po otrzymaniu i weryfikacji odesłanych produktów oraz opłaceniu kosztów wysyłki w ciągu 5 dni roboczych wyślemy Ci produkty na wymianę zgodnie z formą wysyłki wybraną przy pierwotnym zamówieniu.
Zwrot:
1. Możesz zwrócić każdy zamówiony u nas produkt lub całe zamówienie (produkt pełnowartościowy, nieużywany, niewyprany). Jeśli chcesz to zrobić skontaktuj się z nami mailowo na adres: biuro@mileobaby.pl w ciągu 14 dni od otrzymania zakupionych produktów i poinformuj nas o chęci dokonania zwrotu.
W mailu podaj nr zamówienia, którego zwrot dotyczy.
2. W odpowiedzi zwrotnej otrzymasz potwierdzenie rozpoczęcia procedury zwrotu oraz formularz zwrotu, który należy wypełnić i odesłać wraz ze zwracanym towarem oraz oryginałem paragonu. Jeśli nie masz możliwości wydruku formularza wystarczy, że wypełnisz go i odeślesz do nas mailem.
3. Spakuj produkty, paragon oraz formularz zwrotu i wyślij na adres:
Paczkę ze zwracanymi produktami wysyłasz na własny koszt.
Nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem.
4. Po otrzymaniu i weryfikacji odesłanych produktów w ciągu 10 dni roboczych zwrócimy środki za zwrócone produkty zgodnie z formą płatności wybraną podczas składania zamówieniu.
5. W przypadku zwrotu, otrzymacie zwrot środków wyłącznie za zwracane produkty (bez kosztu wysyłki).